Блог Consulting for Retail: як залишатися актуальним фахівцем у рітейлі
Фахівці компанії Consulting for Retail запустили двомовний блог, який допоможе підтримувати актуальність своїх знань, шукати інформацію, щоб бути в курсі сучасних інструментів і рішень в рітейлі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Щодня рітейлерам доводиться шукати відповіді на масу питань: як зрозуміти, чого хочуть відвідувачі магазину, які товари їх цікавлять, скільки продукції залишити в запасах, як прогнозувати попит і планувати власне виробництво і т.д. Бізнес-рішення, засновані на знанні процесів, аналізі даних і математичних підходах, приносять результат.
Експерти Consulting for Retail (C4R) за шість років активної практики накопичили безцінний досвід в реалізації проектів різних масштабів для компаній роздрібної торгівлі, логістики та дистрибуції. Тепер фахівці діляться своїм досвідом і запустили блог на сайті компанії.
«Працюючи з компаніями на рітейл-ринках восьми країн, ми глибоко вивчили нюанси кожного з них, потреби кінцевого клієнта і відмінності в підходах управління. На початку 2021 року команда C4R прийняла рішення поділитися накопиченими знаннями. Найкращий метод донести свою експертизу глобально – створити блог на двох міжнародних мовах, що ми і зробили. Завдяки використанню англомовної версії сайту та блогу, ми залучили на сайт аудиторію з усіх континентів», – зазначила Marketing & Communication Manager C4R Камілла Костенко.
Найцінніше в блозі те, що всі статті пишуть не теоретики, а практики з “польовим” досвідом аудиту, консалтингу і впровадження IT-рішень в роздрібних мережах, на складах і розподільних центрах.
Весь контент заснований на багаторічному досвіді та практичній цінності – інформація без води і довгої вступної частини. Тільки факти, методи і способи вирішення, а також опис програмних інструментів для автоматизації процесів.
Теми статей блогу охоплюють всі сфери рітейлу:
- категорійний менеджмент, управління асортиментом і викладкою;
- прогнозування продажів і поповнення запасів;
- логістика та автоматизація управління складом;
- теми бізнес-консалтингу;
- актуальні питання в сфері управління персоналом та digital HR;
- тренди та технології;
- історії міжнародного досвіду.
Тепер відповіді на всі актуальні питання в сфері роздрібної торгівлі можна знайти в блозі команди C4R. Крім того, бажаючі отримати відповідь на конкретне запитання можуть заповнити форму зворотного зв’язку на сайті, і отримати консультацію від фахівців C4R.
Довідка. Consulting for Retail (C4R) – міжнародна консалтингова компанія. У портфелі компанії – більше 180 реалізованих проектів різного масштабу в 8 країнах. Серед клієнтів – понад 27 великих роздрібних мереж.
Команда впроваджує IT-рішення для автоматизації процесів роздрібної торгівлі, логістики, дистрибуції. Надає послуги аудиту та консалтингу в рітейлі, оптимізації процесів мерчандайзингу, прогнозування, управління ціноутворенням і персоналом в роздробі. Більше про рішення C4R для рітейлу – за номером 38 (044) 492-67-00 або на сайті компании.
Читайте також –
Топ-10 фактів про Consulting for Retail або з чим компанія зустрічає шостий день народження