Блог Consulting for Retail: як залишатися актуальним фахівцем у рітейлі

Блог Consulting for Retail: як залишатися актуальним фахівцем у рітейлі

23.09.2021 12:49
  1091
Костянтин Симоненко

Фахівці компанії Consulting for Retail запустили двомовний блог, який допоможе підтримувати актуальність своїх знань, шукати інформацію, щоб бути в курсі сучасних інструментів і рішень в рітейлі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Щодня рітейлерам доводиться шукати відповіді на масу питань: як зрозуміти, чого хочуть відвідувачі магазину, які товари їх цікавлять, скільки продукції залишити в запасах, як прогнозувати попит і планувати власне виробництво і т.д. Бізнес-рішення, засновані на знанні процесів, аналізі даних і математичних підходах, приносять результат.

Експерти Consulting for Retail (C4R) за шість років активної практики накопичили безцінний досвід в реалізації проектів різних масштабів для компаній роздрібної торгівлі, логістики та дистрибуції. Тепер фахівці діляться своїм досвідом і запустили блог на сайті компанії.

«Працюючи з компаніями на рітейл-ринках восьми країн, ми глибоко вивчили нюанси кожного з них, потреби кінцевого клієнта і відмінності в підходах управління. На початку 2021 року команда C4R прийняла рішення поділитися накопиченими знаннями. Найкращий метод донести свою експертизу глобально – створити блог на двох міжнародних мовах, що ми і зробили. Завдяки використанню англомовної версії сайту та блогу, ми залучили на сайт аудиторію з усіх континентів», – зазначила Marketing & Communication Manager C4R Камілла Костенко.

Найцінніше в блозі те, що всі статті пишуть не теоретики, а практики з “польовим” досвідом аудиту, консалтингу і впровадження IT-рішень в роздрібних мережах, на складах і розподільних центрах.

Весь контент заснований на багаторічному досвіді та практичній цінності – інформація без води і довгої вступної частини. Тільки факти, методи і способи вирішення, а також опис програмних інструментів для автоматизації процесів.

Теми статей блогу охоплюють всі сфери рітейлу:

  • категорійний менеджмент, управління асортиментом і викладкою;
  • прогнозування продажів і поповнення запасів;
  • логістика та автоматизація управління складом;
  • теми бізнес-консалтингу;
  • актуальні питання в сфері управління персоналом та digital HR;
  • тренди та технології;
  • історії міжнародного досвіду.

Тепер відповіді на всі актуальні питання в сфері роздрібної торгівлі можна знайти в блозі команди C4R. Крім того, бажаючі отримати відповідь на конкретне запитання можуть заповнити форму зворотного зв’язку на сайті, і отримати консультацію від фахівців C4R.

Довідка. Consulting for Retail (C4R) – міжнародна консалтингова компанія. У портфелі компанії – більше 180 реалізованих проектів різного масштабу в 8 країнах. Серед клієнтів – понад 27 великих роздрібних мереж.

Команда впроваджує IT-рішення для автоматизації процесів роздрібної торгівлі, логістики, дистрибуції. Надає послуги аудиту та консалтингу в рітейлі, оптимізації процесів мерчандайзингу, прогнозування, управління ціноутворенням і персоналом в роздробі. Більше про рішення C4R для рітейлу – за номером 38 (044) 492-67-00 або на сайті компании.

 Читайте також –

Топ-10 фактів про Consulting for Retail або з чим компанія зустрічає шостий день народження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку