Швидше, краще, дешевше: як прискорити обслуговування і поліпшити клієнтський досвід в магазині
Виконавчий директор компанії Bizerba Ukraine Антон Денисенко в своєму авторському матеріалі міркує про розвиток розрахункових систем, правила їх вибору і перспективних технологіях оплати, а також аналізує найефективніші способи залучити й утримати клієнтів в торговій точці. Цей матеріал доступний російською мовою Кожен раз, коли покупець відмовляється від покупки, рітейлер зазнає збитків. Їх важко підрахувати, але легко … Читати далі Швидше, краще, дешевше: як прискорити обслуговування і поліпшити клієнтський досвід в магазині
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити