З турботою про клієнта: як Аптека АНЦ трансформувала комунікаційну стратегію

З турботою про клієнта: як Аптека АНЦ трансформувала комунікаційну стратегію

24.06.2021 10:29
  1374
rau

АНЦ – одна з найсучасніших мереж аптек в Україні, що невпинно впроваджує останні інновації для комфорту своїх покупців. Проте на оновлення своєї комунікації не наважувалися довгий час.

Як розповіли RAU в компанії, гасло мережі AНЦ – “Рішення великих і малих проблем” разом із відомим образом молодої жінки та дівчини в костюмах лікарів не змінювались протягом 10 років. Візуальне оформлення, хоча і було впізнаваним, але мало неоднозначне і часто негативне сприйняття клієнтів. Але нарешті настав час для «великих і малих» змін іміджу, а також для нової комунікаційної стратегії.

Спільно з комунікаційним агентством DSTRCT компанія запустила нову стратегію про турботу. Хедлайнерами проекту виступили генеральний директор Микола Щербина, директор з маркетингу В’ячеслав Сауц, директор з управління рекламою Тетяна Скотаренко, дизайнер Ксенія Попова.  

Для більш невимушеного спілкування аптеки зі своїм клієнтом обрали відповідний tone of voice – дружній, доброзичливий та відкритий. Розробили доволі помітне комунікаційне повідомлення – #турбовигода. Цей клейм здебільшого використовується для акційних пропозицій. У ньому об’єднали ключову ідею кампанії про “турботу” з конкретним згадуванням про супервигоду для клієнта, а також підкреслили те, що АНЦ – ще й турбошвидка мережа аптек.

В залежності від місяця, в комунікації використовуються додаткові повідомлення. Вони допомагають підкреслити той чи інший сезон відповідно до інфоприводу або ж акційної пропозиції. Так, у лютому говорили про “стАНЦію любов”, у березні кричали “Увага, на старт, весна!”, а у квітні зупинялися на “стАНЦії краса”.

Крім того, було здійснено ребрендинг головних героїв – молодої жінки та маленької дівчинки. Для того, аби вдало передати емоції турботи та тепла, персонажі зображені в мультиплікаційному стилі – cartoonish.

Також в родині персонажів бренду з’явилися і декілька нових облич, наприклад, робот. Він ілюструє інноваційність аптеки, а саме – роботизовану подачу товарів. Більшість аптек АНЦ оснащені роботами Pharm Bot, які замість провізора за лічені секунди (а точніше, за 8 секунд) видають покупцям замовлення.

Щоб нагадати клієнтам про широкий асортимент та категорії товарів, як-от “краса та догляд”, “щоденна гігієна” та інші, ввели відповідних додаткових персонажів: ілюстрований крем для обличчя, зубну щітку тощо.

До того ж, разом з DSTRCT випустили рекламні анімаційні ролики. Кожен відеосюжет демонструє певний лайфхак про те, як ліпше потурбуватися про ближнього.

А для активних користувачів месенджера Telegram було створено серію анімованих стікерів з персонажами бренду. Водночас для своїх офлайн-клієнтів щомісяця випускається фірмовий друкований стікерпак, отримати який можна в будь-якій аптеці АНЦ.

Читайте також –

В’ячеслав Сауц, аптечна мережа АНЦ: Наша головна мета – стати лідером в e-commerce серед фарм-рітейлерів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку