Щаслива комбінація: як розвивалася й працює мережа з 13 магазинів SPAR та Наш Край на Житомирщині

Щаслива комбінація: як розвивалася й працює мережа з 13 магазинів SPAR та Наш Край на Житомирщині

2 дні(в) тому
  218
rau

Колишні наймані керівники мережі Наш Край Олександр Іванюк та Дмитро Богайчук стали партнерами-франчайзі, які побудували власну мережу магазинів SPAR та Наш Край в Житомирській області. Про секрети успіху та головні принципи їх роботи – в матеріалі RAU.

Все почалося з бульбашок

До складу інвестиційної групи VolWest Group входять дві компанії, які працюють у продуктовому ритейлі, зокрема мережі SPAR та Наш Край. Дмитро Богайчук разом з партнером Олександром Іванюком наразі мають 13 торгових закладів під брендами Наш Край та SPAR, де працює 235 співробітників. Вони познайомилися ще на початку 2000-х, коли Дмитро Богайчук працював на підприємстві по виготовленню газованих напоїв та намагався представити свою продукцію на полицях супермаркетів Наш Край. «Коли в 2008 році Олександр Іванюк став генеральним директором компанії, він запропонував мені посаду регіонального директора», –  згадує Дмитро Богайчук. Згодом чоловіки вирішили, що продуктовий ритейл є доволі привабливою галуззю аби вкласти гроші у власну справу. Відповідно, знаючи, як налагоджені процеси у національній мережі Наш Край, вирішили купити франшизу. Так з’явився перший супермаркет на Житомирщині. Коли ж інвестиційна група VolWest Group почала розвивати франшизу SPAR, бізнес-партнери вирішили спробувати цей формат європейських супермаркетів. Наразі партнери відкривають саме ці магазини. Загалом вони мають 12 торгових точок на Житомирщині й один магазин у Хмельницькій області.

Бізнес воєнного часу

Перший власний магазин партнери відкрили у 2014 році, коли в Україні розпочалася війна з росією. Дмитро Богайчук був активним учасником Революції гідності, та зрозумів, що стояти осторонь не може. Тому, окрім розвитку бізнесу розпочалася й активна громадська діяльність. Чоловіки створили громадську організацію “Волонтери Полісся”, яка досі працює, а Олександр Іванюк відкрив благодійний фонд. «З того часу ми постійно допомагаємо силам оборони. Передаємо обладнання, автівки, закриваємо запити військових» – каже Дмитро Богайчук. На його думку кожен, хто не воює, має обов’язково допомагати силам оборони. До слова, саме його магазини найактивніші в ініціативі “Гривня для ЗСУ”, яку започаткував центральний офіс VolWest Group. Так, усі, хто купує товари в супермаркетах Наш Край та SPAR мають змогу додати будь-яку суму до чека. І ці кошти перераховуються на укомплектування аптечок, які рятують життя. «Ми вирішили подвоїти зібрані суми, аби люди розуміли, що одна гривня одразу стає двома», – зазначає підприємець. Тому до донатів додається така ж сума від мережі, що дає змогу передати вдвічі більше аптечок.

 Ставка на місцевих

Одна з цінностей всесвітньої мережі SPAR – це підтримка місцевих громад. Перш за все, якщо супермаркет працює в певному регіоні, то там же він сплачує й місцеві податки, звідси наймає працівників та завозить товари від локальних фермерів та інших виробників. Окрім того, ритейлер надає і більш широку підтримку. Партнери допомагають мистецьким організаціям, дитячим колективам, спортивним школам. Багато заходів на Житомирщині відбуваються саме під їх патронатом.

Велика увага приділяється роботі з трудовими колективами магазинів. Адже можна відкрити найкращий заклад у місті, але сам він не запрацює. Саме кропітка, наполеглива щоденна праця команди допомагає завойовувати довіру, повагу та любов покупців. Тому Дмитро Богайчук особисто щомісяця об’їжджає супермаркети аби поспілкуватися з колективом та дізнатися про потреби людей. Окрім того, в компанії розроблена програма мотивації співробітників. До прикладу чим більший стаж роботи – тим вища заробітна плата. “Нещодавно ми відсвяткували десяту річницю одного з магазинів, де в колективі й досі працює троє тих, хто були від самого початку”, – ділиться досягненнями підприємець.

Така кадрова політика має свій результат. Наприклад, магазин у Коростишеві знаходиться поряд з торгівельними точками конкурентів, тож розпочати тут справу було не просто. Проте зараз це один з найпопулярніших супермаркетів міста, в тому числі завдяки керівниці магазину Наталії Чорній, яка сформувала колектив та постійно розвиває магазин.

Стратегія перемоги

Попри низьку плинність кадрів та стабільний колектив після початку повномасштабного вторгнення в магазинах відчувається брак чоловіків – лише 35 з 235 працівників. Й на деяких посадах їх важко замінити жінками, наприклад, вантажників. Адже це тяжка фізична робота. Втім, розвитку супермаркетів дуже допомагає співпраця з центральним офісом, звідки постійно надходить нова інформація щодо розвитку технологій в ритейлі. Так, нещодавно партнери почали розміщувати відділи кулінарії та піцерії у своїх магазинах, що вже дало гарний результат. Конкуренція диктує свої умови потрібно постійно розвиватися. А робити це у великій команді простіше, аніж самостійно. Наприклад, працівники супермаркетів відвідують усі навчання, які організовує центральний офіс. Після перемоги є плани відправити всіх управлінців на очне навчання до Луцька. А поки що усі вільні кошти планується спрямовувати на допомогу силам оборони. «Бо бізнес без безпеки – це ніщо. Тому спочатку – перемога, а потім нові сучасні супермаркети», –  каже Дмитро Богайчук.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку