Боротьба за кадри: Фокстрот, Metro Cash&Carry Ukraine та Brocard – кращі роботодавці в ритейлі

Боротьба за кадри: Фокстрот, Metro Cash&Carry Ukraine та Brocard – кращі роботодавці в ритейлі

05.12.2018 11:51
  1086
rau

Дослідження проводив журнал Фокус, враховувалися поточний рівень зарплат щодо ринку та України в цілому, а також можливості кар’єрного росту.

Журнал Фокус презентував черговий щорічний рейтинг кращих роботодавців країни. Експерти видання вибрали десять найважливіших для економіки України галузей, і оцінили працюючі в них компанії по ряду критеріїв, найважливішими з яких були рівень зарплат і перспективи побудови кар’єри в компанії.

Зрозуміло, в список ключових сфер бізнесу для країни та держбюджету потрапила й роздрібна торгівля. Як пише видання, роздріб в Україні традиційно страждає від плинності та дефіциту кадрів. Практично в кожному мережевому магазині висить оголошення про набір персоналу, а в базі вакансій на кадровому порталі hh.ua в першому півріччі 2018 року на сферу продажів доводилося 24% оголошень. Рівень конкуренції в цій галузі один з найнижчих на ринку – 1,5-1,6 людини на місце.

Вимоги до досвіду роботи в рітейлі, як правило, мінімальні. Так, за підрахунками hh.ua, найбільшу кількість пропозицій пройти стажування для здобувачів без досвіду припадає саме на сферу продажів – 32% таких оголошень. Через кадровий дефіцит на роботу в рітейл нерідко потрапляють люди, на яких скаржаться покупці. Джерелом проблем стає і відтік некваліфікованої робочої сили за кордон.

У порівнянні з торішнім рейтингом Фокуса, в цьому тільки одна зміна: з топ-3 роботодавців в рітейлі випав Comfy, зате додався Фокстрот. Решта два учасника не змінилися: Metro Cash&Carry Ukraine та Brocard Ukraine.

Фокстрот

фокстрот

Розвиток Фокстрот почався із відкриття першого магазину в Харкові в 1994 році. Тепер це найбільша в Україні роздрібна мережа за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. У листопаді 2018-го налічувався 161 супермаркет Фокстрот, а сайт інтернет-магазину щомісяця обслуговує близько 5 млн покупців. Цього року Фокстрот почав рестайлінг, запланувавши відкрити 40 магазинів в новому стилі.

Metro Cash & Carry Ukraine

Найбільший німецький інвестор в Україні – Metro Group. Обсяг інвестицій компанії в 2003-16 роках перевищив 550 млн євро. Metro Cash&Carry Ukraine управляє 23 торговими центрами по всій країні. У компанії працюють більше 3500 фахівців 200 професій: сомельє, продавці, касири, декоратори, маркетологи, інженери, бізнес-аналітики і т. д.

Brocard Ukraine

Brocard

Оператор парфюмерно-косметичного ринку країни в сегменті luxury управляє магазинами під брендами Brocard, Kiehl’s і М.А.С. Роздрібна мережа нараховує 88 торгових майданчиків. У компанії працюють більше 1500 осіб. В команду беруть людей і без досвіду, якщо ті готові вчитися. Мотивують співробітників преміями, бонусами та можливістю навчання парфюмерно-косметичних брендів і техніці продажів у Франції.

З суміжних з рітейлом галузей в рейтинг традиційно потрапив найбільший приватний поштовий оператор країни Нова пошта. Мережа компанії складається з більш ніж 2600 відділень. Нові точки відкривають не тільки у великих містах і райцентрах, але й в селах. Пошук персоналу для компанії завжди актуальний. Вимог до кваліфікації претендентів небагато – готові взяти навіть студентів. Компанія почала співпрацювати з вузами – проводить тренінги для учнів з можливістю стажування та працевлаштування.

Також варто відзначити, що за прогнозами журналістів, в наступному році в топ-3 може увійти ще одна мережа побутової техніки та електроніки: Ельдорадо. Видання відзначає, що мережа нараховує більше 130 магазинів в 60 містах України. З минулого року в мережі почали впроваджувати ребрендинг і запускати курси підвищення кваліфікації для працівників. До речі, їх близько 2000, і вони обслуговують понад 20 млн відвідувачів на рік.

Читайте також –

Оптом і в роздріб: топ-20 роботодавців в рітейлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  45
Усі новини ринку