Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK
В останній місяць споживчий попит змінюється вкрай стрімко. Внаслідок цього відбуваються надзвичайні стрибки продажів абсолютно різних груп товарів – від холодильників до IT-продуктів. Цей матеріал доступний російською мовою Міжнародна дослідницька компанія GfK відстежила показники глобального ринку побутової техніки та електроніки під час ізоляції, виявляючи певні цікаві зміни поведінки покупців у період з 9 березня по … Читати далі Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити