Рейтинг Fortune: топ-10 найбільш шанованих рітейлерів світу

Рейтинг Fortune: топ-10 найбільш шанованих рітейлерів світу

10.02.2021 08:15
  2015
rau

У першій сотні найбільш шанованих компаній світу за версією американського журналу Fortune є десять компаній зі сфери рітейлу.

Цей матеріал доступний російською мовою

Нещодавно американський діловий журнал Fortune представив щорічний рейтинг найбільш шанованих компаній в світі. Його складали на основі опитування консалтингової компанії Korn Ferry. Цього року серед 670-ти найбільш високодохідних компаній з 30-ти країн світу респонденти вибрали 332. Підприємства оцінювали за дев’ятьма критеріями: від інвестиційної цінності, якості управління і продуктів до соціальної відповідальності та здатності залучати нові таланти. Серед найбільш шанованих компаній світу є чимало торгових підприємств.

Нижче наведені топ-10 рітейлерів, якими респонденти захоплюються найбільше.

Протягом майже півтора десятка років рейтинг найбільш шанованих компаній очолює IT-гігант Apple, а відразу за ним – гігант онлайн-комерції Amazon, чия ринкова вартість оцінюється в $1,6 трлн. Amazon з оборотом майже в $348 млрд залишив далеко позаду своїх найближчих конкурентів. В першу чергу, завдяки впровадженню інновацій. Компанія лідирує і за іншими параметрами: якістю управління активами, соціальної відповідальності та іншим.

В першу десятку серед найбільш шанованих компаній в світі входить також найбільша американська мережа складів (магазинів) самообслуговування клубного типу Costco Wholesale. Її оборот становить майже $173 млрд. У цілому Costco фокусується на продажу товарів обмеженого числа виробників за мінімальними цінами. Орієнтація на невелике коло виробників підвищує продажі певних марок продукції, що дозволяє отримувати від виробників додаткові знижки. Її сильні сторони, які оцінили експерти – якість продуктів і сервісу, що робить компанію привабливою для довготривалого інвестування незважаючи на те, що вона опустилася на одну сходинку в порівнянні з торішнім рейтингом.

Замикає трійку лідерів рітейлу також американська мережа гіпермаркетів і універсамів Walmart, стратегія якої заснована на максимальному асортименті і мінімальних, які майже близькі до оптових, цінах.

Їм на п’яти наступає американська ж мережу маркетів Target, яка за рік піднялася в рейтингу з 22 на 17-ю позицію, а також мережа магазинів Home Depot (з 21 на 19-ю). Перша спеціалізується на продажу товарів для дому і бакалійних товарів тривалого зберігання. Друга – магазини з продажу інструментів та будматеріалів.

Мережа універмагів Nordstrom за останній рік втратила відразу дев’ять позицій, не адаптувавшись до нової реальності настання інтернет-торгівлі та карантину. Тому експерти оцінили нижче середнього здатність її менеджменту та інвестиційну привабливість в довгостроковій перспективі.

Ще одна американська компанія Lowe’s, що спеціалізується на торгівлі товарами для поліпшення житла, потрапила в список в 2021 році завдяки високій якості товарів і сервісу, хорошого менеджменту і соціальної відповідальності.

Стабільний результат показує найбільша американська мережа супермаркетів Publix Super Markets, акціонерами якої є її співробітники. Її високо оцінюють майже за всіма параметрами.

Конкурент Amazon – китайська Alibaba Group, що працює в сфері інтернет-комерції, власник веб-порталів Taobao.com, Tmall, Alibaba.com і ряду інших, займає лише 61-ю позицію в загальному рейтингу.

Нарешті, замикає першу десятку найбільш шанованих рітейлерів американська мережа магазинів побутової електроніки і супутніх товарів Best Buy.

Читайте також –

Кризовий рейтинг: як змінилася вартість топ-15 найдорожчих рітейл-брендів за час пандемії (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку