За 2017 рік ТРЦ Фабрика відвідали 9,5 млн осіб, товарообіг орендарів – 2,5 млрд грн

За 2017 рік ТРЦ Фабрика відвідали 9,5 млн осіб, товарообіг орендарів – 2,5 млрд грн

15.01.2018 04:19
  682
rau

Керуюча компанія ТРЦ Фабрика опублікувала результати роботи за 2017 рік.

Прес-служба торгово-розважального центру Фабрика поділилася результатами роботи об’єкта за минулий рік. Крім зростання показників відвідуваності, товарообігу, появи нових брендів і орендарів, ТРЦ багато уваги приділив соціально-культурній сфері: благодійності, організації спортивних змагань та культурно-мистецьких заходів.

Відвідуваність

ТРЦ Фабрика продовжує демонструвати зростання відвідуваності. У 2017 році його відвідуваність склала близько 9,5 млн осіб. Близько 1,5 млн – іногородні, в основному жителі Херсонської, Миколаївської областей та Криму. Всього з моменту відкриття ТРЦ відвідало вже понад 48 млн людей. В середньому відвідувачі бувають в торговому центрі 7-8 разів на місяць і проводять в ньому 110 хвилин. Практично кожен 11-й житель міста відвідує центр кожен день.

Товарообіг

Завдяки зростанню відвідуваності товарообіг орендарів ТРЦ Фабрика збільшився в 2017 році на 28,3% і склав близько 2,5 млрд грн.

Нові орендарі

У 2017 році в ТРЦ з’явилося багато нових орендарів, які поповнили асортимент товарів і послуг. У серпні в новому форматі на площі 370 кв. м відкрився магазин АЛЛО. У жовтні почав працювати ювелірний супермаркет Укрзолото, на вітринах якого представлена ​​продукція більш ніж 100 відомих вітчизняних та зарубіжних брендів. У грудні 2017 року було відкрито магазин Цитрус з унікальним форматом повноцінного Open Space.

Також в 2017 році були відкриті VOVK, Pako Lorente, Top Shoes, Anabel Arto, MOYO, Dushka, Сирна карта, Fishki.ua, Mokko, П’яна вишня, Pafos, Loft, Південь Оптика, Justini, Queen set, Каміни і печі, TTT , Darkwood і інші.

On-Line

2017 рік був присвячений реалізації стратегії просування ТРЦ Фабрика он-лайн. В результаті кількість відвідувань сайту ТРЦ збільшилася на 40%. Кількість унікальних користувачів сайту в 2017 році склала 262 000 користувача. Кількість фоловерів на Facebook збільшилася на 68%. Охоплення публікацій новин на сторінці центру в Facebook за рік склала більше 2,8 млн.

Кількість користувачів в Instagram зросла на 85% і на кінець 2017 року становить більше 25 000 чоловік.

Нагороди і премії

У квітні 2017 року ТРЦ Фабрика став фіналістом престижного міжнародного конкурсу ICSC Solal Marketing Awards. У вересні центр отримав дві нагороди від Асоціації рітейлерів України (RAU): 2-е місце в номінації «Кращий великий ТРЦ України» та 3-е місце в номінації «Кращий ТРЦ з корпоративної соціальної відповідальності».

Благодійність і спонсорство

ТРЦ в 2017 році в рамках стратегії корпоративної соціальної відповідальності продовжив свою роботу проект «Будь ближче». В рамках програми понад 3500 дітей-сиріт, переселенців і учасників АТО взяли участь в різних культурних і розважальних заходах торгового центру.

Восени 2017 року центрі пройшло чотири етапи фестивалю дитячої творчості «Я – майбутнє Херсонщини», в якому взяло участь понад 400 дітей з дитячих будинків та інтернатів.

Соціальна сфера

У 2017 році підприємства ТРЦ Фабрика сплатили до місцевого бюджету понад 60 млн грн податків, що на 20% більше, ніж в 2016-му. ТРЦ залишається найбільшим чинним роботодавцем Херсона з кількістю працевлаштованих працівників – понад 3000 осіб.

Культура

У 2017 році в центрі пройшло два масштабних танцювальних заходи: регіональний турнір з сучасних танців GOOD VIBES і IV-й міжнародний фестиваль спортивного бального танцю Tavria Dance Festival.

Восени 2017 вперше в Херсоні в ТРЦ Фабрика пройшов Чемпіонат баріста Південного регіону і міський фестиваль кави, а також ресторанний форум PROресторан. У листопаді 2017 року в ТРЦ пройшла виставка сучасного мистецтва АртЦех. Більше сотні творчих робіт було представлено на протязі семи днів роботи виставки, а кожен бажаючий міг спробувати себе в ролі дизайнера, художника, тату-майстра, скульптора.

Мода

У 2017 році пройшов вже традиційний модний захід Fabrika Fashion Weekend. Гостям заходу були представлені актуальні колекції від магазинів і відомих брендів одягу, а також презентація робіт дизайнерів півдня України.

Так само в лютому 2017 року ТРЦ Фабрика пройшов п’ятий сезон тижня дитячої моди – Ukrainian Kid’s Fashion Week «Весна-2017».

Зоряні гості

Протягом року в торговому центрі побувало безліч знаменитостей: співак Вадим Олійник, Алексєєв, рок-групи Nuteki і Kutless, «Не люди», театр «Маски-шоу», «Танька та Володька», Мізки, Антитіла, Тік, Ліга сміху, DZIDZIO, Тартак, MAMARIKA, Агонія, Ivan Navi, Артем Пивоваров, група Open Kids.

Так само вперше на території картингу ресторану Forsaж пройшов перший музичний фестиваль FMusicFest, хедлайнерами якого були популярний український гурт Мізки і DJ-дует з Санкт-Петербурга Matisse & Sadko.

Спорт

Проведено більше 25 спортивних заходів та турнірів, серед яких: streetball, crossfit, тхеквондо (різних рівнів), вело-ралі, street work out, Кубок України з гирьового спорту, бочче, автослалом. турнір з сучасних танців, фестиваль спортивного бального танцю, фестиваль бойових мистецтв, регіональний фінал Red Bull Kart Fight 2017, чемпіонат України зі спортивного боулінгу і багато інших.

Заходи

За 2017 рік у ТРЦ Фабрика відбулося понад 150 заходів і активностей для дітей та дорослих, серед яких: Різдвяний вечір, День Святого Валентина, Масляна, Ярмарок вакансій, Містер Ідеал, Fabrika Cosplay Fest, Подаруй свято дітям, Fabrika summer shopping day, Шкільна королева , Fabrika Fashion Weekend, День захисту дітей, Ice Cream Fest, Південна королева, День Знань, Halloween, Чорна п’ятниця, День Святого Миколая і безліч інших.

Традиційно свою роботу продовжив безкоштовний ляльковий театр для дітей, за 2017 рік пройшло більше 90 вистав, які відвідали більше 22 000 відвідувачів. З вересня 2017 року був запущений проект Fabrika English Speaking Weekend, в якому щонеділі проходили безкоштовні заняття для відвідувачів ТРЦ. За 2017 ТРЦ пройшло більше 20 виставок і ярмарків, серед яких Hobby Boom, виставка котів, «Серце матері», виставка сучасного мистецтва та інші. Спільно з туристичним агентством Саквояж в 2017 році ТРЦ Фабрика тричі провела розіграш путівок на двох до Іспанії, Туреччини та Єгипту.

Читайте також –

Затишшя після бурі: підсумки ринку торгової нерухомості України-2017


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  51
Усі новини ринку