На фінішній прямій: як будується ТРЦ RETROVILLE в Києві (фоторепортаж)

На фінішній прямій: як будується ТРЦ RETROVILLE в Києві (фоторепортаж)

24.07.2018 08:15
  4345
Ukrainian Retail Association

Девелоперська компанія Stolitsa Group продовжує активне будівництво ТРЦ і БЦ RETROVILLE, який стане одним з найбільших в Києві торгово-розважальних центрів. Його відкриття відбудеться вже в 2019 році.

У найближчі декілька років в Києві повинні добудувати ряд великих ТРЦ, що різко збільшить пропозицію якісної торговельної нерухомості на ринку. Одним з найбільш перспективних торговельних об’єктів є проект девелоперської компанії Stolitsa Group – ТРЦ і БЦ RETROVILLE. Дворівневий багатофункціональний комплекс будується в густонаселеному житловому масиві Виноградар на території нового ЖК «Варшавський» за адресою: проспект Правди, 47. У первинній зоні охоплення ТРЦ проживає близько 250 000 чоловік. При цьому, поблизу немає великих торгових центрів, здатних забезпечити якісний набір брендів для шопінгу, розваг та закладів громадського харчування, а значить, в найближчі 5 років ТРЦ і БЦ RETROVILLE буде поза конкуренцією.

Серед переваг місця розташування комплексу також необхідно відзначити хорошу транспортну доступність. ТРЦ оточують чотири жваві вулиці – проспект Правди, проспект Гонгадзе, проспект Василя Порика та вулиця Маршала Гречко. При цьому вже найближчим часом у Варшавському мікрорайоні з’являться чотири станції метрополітену, дві з яких будуть перебувати в безпосередній близькості до торгового центру. Київський метрополітен оголосив тендер і Київська міська рада вже виділила землю для будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції Сирець на житловий масив Виноградар. Одна зі станцій цієї лінії («Виноградар») буде знаходитися в 100 метрах навпроти одного з входів в ТРЦ, ще одна («Проспект Правди») – приблизно в 500 метрах. Таким чином дістатися до комплексу можна буде з комфортом практично з будь-якої точки міста. Також, слід зазначити, що навколо торгово-розважального центру RETROVILLE, Stolitsa Group зводить масштабний житловий комплекс Варшавський, де до 2023 року проживатиме близько 110 000 чоловік (приблизно 33 000 квартир).

Загальна площа ТРЦ і БЦ RETROVILLE складе 118 991 кв. м, з яких 11 147 кв. м займе бізнес центр класу «B». Орендна площа комплексу (GLA) перевищить 90 000 кв. м. Тут відкриється продуктовий гіпермаркет, фітнес і розважальні центри, кінотеатр, ресторани, найбільша зона фудкорту і 250 fashion-магазинів. Раніше в інтерв’ю RAU генеральний директор ТРЦ RETROVILLE Рената Якубченієне повідомила, що компанія вже підписала договори з основними якірними орендарями – супермаркетом NOVUS, восьмизальним кінотеатром Multiplex і фітнес-центром з басейнами Sport Life, який займе площу близько 4 340 кв. м. Пізніше також стало відомо, що в ТРЦ RETROVILLE відкриється дитячий розважальний центр Fly Kids площею близько 4 700 кв. м.

Зведення RETROVILLE вже вийшло на фінішну пряму. Як виглядає ТРЦ зараз, які роботи в ньому проводяться і що запропонує комплекс своїм відвідувачам після відкриття – у фоторепортажі RAU.

Як розповіли в Stolitsa Group, будівельна готовність каркаса ТРЦ становить більше 75%. «Уже закладені та підключені до міських комунікацій всі зовнішні мережі, майже 90% підлоги підготовлено під укладку плитки. Зараз на об’єкті йде розкладка магістралей повітропроводів, розкладка лотків кабельних мереж, а також бетонування центральної зони», – розповів кореспонденту RAU керівник проекту Кирило Маркович.

Центральна зона ТРЦ заслуговує окремої уваги. Щоб відповідати своїй назві RETROVILLE (старовинне, ville – фр. «місто») девелопер здійснив реконцепцію. Замість льодової арени в центрі ТРЦ буде простора «міська площа» в 1 300 кв. м, яка призначена для проведення заходів, фестивалів, свят. «Щоб відповідати назві ТРЦ RETROVILLE, центральна площа оформлена в стилі міської площі з класичною архітектурою і атріумом, що забезпечує природне освітлення. На площі будуть збудовані чотири двоповерхові стилізовані будівлі з балконами, вікнами, фризами та колонами. Передбачається, що на першому поверсі будинків розмістяться магазини парфумерії, аксесуарів і ювелірних виробів, а на другому – затишні ресторани», – говорить генеральний директор ТРЦ і БЦ RETROVILLE Рената Якубченіэне.

Як відзначають в Stolitsa Group, саме в зоні атріуму зараз ведуться основні будівельні роботи. Для реалізації проекту, будівельники демонтували майже 4 000 кв. м покрівлі та провели монтаж металоконструкцій купола. Завдяки цьому центральна зона буде забезпечена природним освітленням. Для комфорту відвідувачів та орендарів в літню пору в атріумі буде встановлено скло з потрійним захистом від сонячного світла.

Під облаштування бетонного перекриття вже готові два з чотирьох стилізованих будинки центральної площі. У них заведені всі комунікації за винятком тих, які підуть по стелі та перекриттю другого поверху. Слід зазначити, що необхідні комунікації передбачені у всіх приміщеннях: в кожному з них є вода і каналізація, тому в цих приміщеннях зможуть розміститься як торгові оператори, так і заклади громадського харчування.

У зоні «міської площі» відвідувачам ТРЦ запропонують не тільки шопінг, але і розваги та навчання. «Площа призначена для взаємодії з відвідувачами. У нас вже розроблена маркетингова концепція по використанню цієї зони на перший рік роботи комплексу. Приблизно 4-5 разів на тиждень тут будуть проходити різні заходи: навчальні майстер-класи, гастрономічні івенти, fashion-покази, інтерактиви з клієнтами ТРЦ і розваги для дітей», – пояснює керівник відділу оренди Микола Катющенко.

За словами директора департаменту торгової нерухомості Colliers, ексклюзивного агента ТРЦ і БЦ RETROVILLE Наталії Кравець, на другий поверх ТРЦ можна буде піднятися використовуючи панорамні ліфти і три ескалаторні групи: дві в галереях, а також центральну – з міської площі. «На другому поверсі розташується восьмизальний кінотеатр Multiplex (близько 3 400 кв. м), фітнес-клуб Sport Life (близько 4 350 кв. м), дитячий розважальний центр Fly Kids (близько 4 700 кв. м) і просторий фудкорт, який стане найбільшим в Києві. Його площа складе близько 1 800 кв. м, а посадкова зона розміститься біля скляного фасаду ТРЦ, що забезпечить хороший огляд і полегшить навігацію для відвідувачів. Уже визначені якірні орендарі фуд-зони: всього 15 операторів, в тому числі – McDonald’s»- повідомила Наталія Кравець.

Активно ведуться роботи і в галереях торгово-розважального центру. Здійснюється монтаж металоконструкцій і закінчуються роботи з облаштування технічних приміщень в блоці розміщення основних fashion-орендарів, де будівельна готовність становить вже 98%. До кінця року цей блок повинен бути закінчений.

Слід зазначити, що в ТРЦ RETROVILLE подумали не тільки про великих торгових операторів, а й про маленьких і острівних. В об’єкті спочатку були закладені всі комунікації, а в кожен другий лот проведена каналізація і вода, що дозволяє дуже легко вибрати практично будь-яке місце під кав’ярню чи будь-який інший торговий об’єкт. У коридорах торгової галереї передбачені місця для острівних зон торгівлі, куди також підвели електрику, інтернет, каналізацію і воду.

Робота кипить не тільки всередині ТРЦ, але і зовні. Уздовж фасаду, що виходить на проспект Правди, паркінг підготовлений до укладання чорнового асфальту. До слова, наземний однорівневий паркінг буде найбільшим серед київських ТРЦ. Він розрахований на 3 600 машиномісць. Крім цього, для автомобілістів поруч з ТРЦ з боку проспекту Правди будуть обладнані мийка та заправка.

Окремо варто згадати про підвищені заходи безпеки, вжиті девелоперською компанією при зведенні торгового центру. «Відповідно до проектної документації, збільшені вимоги до пожежного захисту всіх несучих конструкцій, вирішено використовувати будматеріали з більшим ступенем вогнезахисту і вогнестійкості, обладнаний власний пожежний резервуар з насосами, що убезпечить ТРЦ навіть в разі відключення води в районі», – каже керівник проекту Кирило Маркович.

Беручи все вищевикладене до уваги, з огляду на вигідне місцерозташування, досвід девелопера і грамотний підхід керуючої команди, можна з упевненістю сказати, що ТРЦ і БЦ RETROVILLE забезпечений успіх. Останнім часом, у всьому світі спостерігається тенденція до зміни поведінки цільової аудиторії ТРЦ, і Україна – не виняток, а концепція RETROVILLE в повній мірі відповідає трендам розвитку ТРЦ.

Більше фото з будівництва дивіться нижче:

Читайте також – 

Як розвивається ринок торговельної нерухомості України і країн ЦСЄ – дослідження Colliers


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку