Wezom: упаковка бізнесу під ключ

Wezom: упаковка бізнесу під ключ

05.04.2018 08:00
  785
rau

Звернути увагу споживача на новий продукт і вже тим більше переманити його з конкуруючої сторони – завдання складні, але здійсненні.

Компанія Wezom вирішує такі завдання за допомогою упаковки бізнесу під ключ. Що це таке та які переваги очікують замовника згодом – розглянемо далі.

Що входить в послугу

Упаковка бізнесу – це сукупність заходів, метою яких є потенційний клієнт. Його потрібно залучити, утримати і змусити купити саме ваш продукт.

Компанія Wezom пропонує наступні етапи упаковки бізнесу:

  • розробка концепції бренду;
  • формування воронки продажів;
  • створення адаптивного сайту;
  • наповнення ресурсу якісним контентом;
  • виконання базових операцій по SEO-оптимізації;
  • проведення лідогенераціі (пошук потенційних клієнтів);
  • інтегрування відправки лідов на email або в CRM;
  • налаштування контекстної реклами в Google, Yandex і Facebook.

Перш ніж приступити до упаковки, ми детально вивчаємо бізнес для визначення сильних і слабких сторін. Уже на цьому етапі можемо сказати, чи потрібне перепакування. Досить відповісти на питання про те, чи продає сайт, чи працює реклама, як багато клієнтів у фірми і наскільки ясна суть бренду.

5 причин упакувати свій бізнес прямо зараз

Переважну більшість бізнесменів не раз відвідувала думка: як виділити свій товар серед аналогічної продукції. Агентство системних інтернет-рішень Wezom в таких випадках рекомендує зайнятися важливою частиною упаковки бренду – створенням унікальної торговельної пропозиції. Будучи власником презентабельною оболонки, легко підняти авторитет компанії.

Результати, яких досягне ваш бізнес після грамотної упаковки:

  1. Розширення клієнтської бази: потік нових покупців, які побачили компанію в контекстній рекламі, в пошуковій видачі Google або «Яндекса»;
  2. Збільшення об’емів продажів. Є наслідком попереднього пункту. Обидва ці чинники тісно взаємопов’язані між собою, тому дуже важливо чітко спроектувати позиціонування бренду;
  3. Досягнення лідируючих позицій. Професійно розроблена упаковка допоможе випередити конкурентів і переманити їх цільову аудиторію;
  4. Зменшення витрат на рекламу. Перевага digital-маркетингу – вас бачить виключно цільова аудиторія. Не потрібно витрачати кошти на зовнішню рекламу, яку бачать усі перехожі. Збережіть фінанси на просування товару серед потенційних клієнтів. Це набагато вигідніше;
  5. Поява нових можливостей. Добре упакований бренд привертає до взаємовигідної співпраці впливових партнерів. До того ж такий бізнес швидко розростається і потребує розширення.

Упакувати бренд можна як на початковій стадії розвитку, так і на будь-якому іншому етапі. Різниця полягає в тому, що спочатку підготовлений бізнес буде відразу готовий до підкорення ринкових вершин. У другому випадку доведеться вирішити ряд проблем, перш ніж говорити про отримання високого результату.

Чому упаковка не працює

Коли підприємець хоче заощадити, він піддає себе ризику загубитися серед маси аналогічних пропозицій.

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  50
Усі новини ринку