Як Pikalkа додала касирів, каси і банки в мобільний додаток для двох мереж

Як Pikalkа додала касирів, каси і банки в мобільний додаток для двох мереж

22.03.2019 04:30
  440
rau

Немає черг, кас і касирів, легко знайти акційний товар в магазині і оплатити в мобільному додатку. Таку можливість надає для рітейлу мобільна платформа Pikalkа.

Вже сьогодні мобільний додаток дозволяє покупцеві самостійно відсканувати штрих-коди на товарах і оплатити банківською картою, не вистоюючи чергу в касу. Про це в колонці для RAU написала команда мобільної платформи Pikalkа.

При скануванні штрих-коду, найменування і вартість товару відразу з’являються в мобільному додаток. Несподівана сума до оплати вже перестала бути вироком на касі. Покупець як і раніше отримує фіскальний чек, але в мобільному додатку вже є чек в електронному форматі. Рішення повністю готове до переходу на фіскальні електронні чеки.

Екосистема мобільного додатку дозволяє робити покупки в торгових мережах, що продають продукти харчування, побутову хімію, будівельні матеріали, на АЗС.

Сьогодні мобільний додаток під брендом Pick&go вже працює в 28 магазинах України.

“У нас в найближчих планах підготувати рішення по розумному списку покупок з інтерактивним функціоналом, – розповіли в компанії. — Ми тестуємо функціонал навігації в магазинах і торгових центрах, він дозволить знайти конкретний бренд і товар в лабіринтах стелажів.

Також у кожного товару буде вичерпний опис властивостей і характеристик, рейтинги та відгуки, пропозиції замінників, якщо товару немає на полиці. Планується зробити аналітику покупок. Буде інноваційна програма лояльності, яка буде автоматично агрегувати здачу і бонуси.

Крім зручності для покупців, екосистема мобільного додатку відкриває безмежні маркетингові можливості для рітейлу.

Функціонал вже зараз дозволяє дізнатися покупця на вході в магазин і зробити йому релевантне пропозицію на основі його історії покупок. Але найцікавіше, це те, що Pikalka дозволяє взаємодіяти з покупцем в момент його зацікавленості в конкретному товарі. Саме в мить вибору запропонувати покупцеві додатковий товар, аксесуари, замінники, акційні пропозиції. Жадана мрія маркетингу взаємодіяти з покупцем в момент його емоційної зацікавленості стала реальністю.

Розробники вже працюють над доповненою реальністю. «Ми розуміємо, що мобільна платформа Pikalka є агрегатором доповненої реальності для виробників і постачальників», — пояснили в компанії.

Pikalka допоможе налагодити своєчасне спілкування між покупцем і продавцем товару, збільшити середній чек і скоротити витрати на персонал та касове обладнання. Pikalka інтегрується з IT-інфраструктурою рітейлу і є замикаючою ланкою омниканальности для класичних форматів продажів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

Василь Даниляк, СЕО ОККО: Ми йдемо в проєкти з окупністю до шести років в напрямки, дотичні до нашої основної сфери діяльності

СЕО групи компаній ОККО Василь Даниляк та голова Асоціації ритейлерів України Андрій Жук в ході чергового випуску...
time icon  
  115
Усі новини ринку