
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Немає черг, кас і касирів, легко знайти акційний товар в магазині і оплатити в мобільному додатку. Таку можливість надає для рітейлу мобільна платформа Pikalkа.
Вже сьогодні мобільний додаток дозволяє покупцеві самостійно відсканувати штрих-коди на товарах і оплатити банківською картою, не вистоюючи чергу в касу. Про це в колонці для RAU написала команда мобільної платформи Pikalkа.
При скануванні штрих-коду, найменування і вартість товару відразу з’являються в мобільному додаток. Несподівана сума до оплати вже перестала бути вироком на касі. Покупець як і раніше отримує фіскальний чек, але в мобільному додатку вже є чек в електронному форматі. Рішення повністю готове до переходу на фіскальні електронні чеки.
Екосистема мобільного додатку дозволяє робити покупки в торгових мережах, що продають продукти харчування, побутову хімію, будівельні матеріали, на АЗС.
Сьогодні мобільний додаток під брендом Pick&go вже працює в 28 магазинах України.
“У нас в найближчих планах підготувати рішення по розумному списку покупок з інтерактивним функціоналом, – розповіли в компанії. — Ми тестуємо функціонал навігації в магазинах і торгових центрах, він дозволить знайти конкретний бренд і товар в лабіринтах стелажів.
Також у кожного товару буде вичерпний опис властивостей і характеристик, рейтинги та відгуки, пропозиції замінників, якщо товару немає на полиці. Планується зробити аналітику покупок. Буде інноваційна програма лояльності, яка буде автоматично агрегувати здачу і бонуси.
Крім зручності для покупців, екосистема мобільного додатку відкриває безмежні маркетингові можливості для рітейлу.
Функціонал вже зараз дозволяє дізнатися покупця на вході в магазин і зробити йому релевантне пропозицію на основі його історії покупок. Але найцікавіше, це те, що Pikalka дозволяє взаємодіяти з покупцем в момент його зацікавленості в конкретному товарі. Саме в мить вибору запропонувати покупцеві додатковий товар, аксесуари, замінники, акційні пропозиції. Жадана мрія маркетингу взаємодіяти з покупцем в момент його емоційної зацікавленості стала реальністю.
Розробники вже працюють над доповненою реальністю. «Ми розуміємо, що мобільна платформа Pikalka є агрегатором доповненої реальності для виробників і постачальників», — пояснили в компанії.
Pikalka допоможе налагодити своєчасне спілкування між покупцем і продавцем товару, збільшити середній чек і скоротити витрати на персонал та касове обладнання. Pikalka інтегрується з IT-інфраструктурою рітейлу і є замикаючою ланкою омниканальности для класичних форматів продажів.