Як пройшло відкриття нового ТЦ Епіцентр в Одесі (+ фото)

Як пройшло відкриття нового ТЦ Епіцентр в Одесі (+ фото)

19.06.2018 08:05
  931
Ukrainian Retail Association

Урочисте відкриття нового торгового центру мережі Епіцентр К в Одесі відвідало близько 20 000 чоловік.

Спокусливий шопінг, несподівані подарунки, гарний настрій і неймовірні емоції – мережа ТЦ Епіцентр черговий раз дивує своїх відвідувачів на святковому відкритті нових торгових центрів, перетворюючи процес покупки в захоплююче заняття.

Не  виняток – відкриття третього Епіцентру в Одесі.  Майже двадцять тисяч одеситів та гостей міста прийшли 16 червня у новий ТЦ «Епіцентр» придбати необхідні товари для будівництва, ремонту та облаштування свого житла. Але разом з необхідними покупками вони отримали ще й море неочікуваних дарунків, позитивних емоцій та незабутніх вражень.

Перший покупець – і перший цінний дарунок – телевізор, який він зміг винести за одну хвилину з торгового залу. Погодьтеся – непогано. А далі – вражаючий дарункопад з нагоди відкриття. Перших сто покупців, здійснивши покупку від 1 тис. грн, отримували телевізори, велосипеди, мультиварки, мікрохвильовки, фени, електрочайники та ще багато необхідних товарів для дому. Деякі з них, справжні мисливці за дарунками, встигали здійснити другу, третю покупку і отримати ще більше призів.

У дні відкриття найбільш популярними товарами стали побутова техніка, покриття для підлоги та плитка, сантехніка, посуд, текстиль, подарунки. Люди купували товари для саду та городу, фарби, побутову хімію, спортивні товари. Загальний асортимент у новому ТЦ в Одесі склав понад 200 тис. найменувань товарів. Тож обирати було з чого. Крім кращих товарів, у червні в мережі діють глобальні акції «Інструменти», «Сантехбум» та «Консервація», під час яких покупці мають змогу придбати інструменти, сантехніку та товари для консервації, економлячи на покупках  до -30%.

Протягом перших двох днів кожен торговий відділ, крім кращих товарних, акційних пропозицій,  намагався подарувати своїм відвідувачам незабутні емоції та враження від перебування у новому ТЦ «Епіцентр». Веселі аніматори, клоуни веселили, пригощали солодкою ватою  маленьких відвідувачів у магазині дитячих товарів «Епік». Колесо фортуни у магазині INTERSPORT  дарувало покупцям приємні дарунки. У відділі побутової техніки бажаючі могли протестувати кавомашину та скуштувати власно  приготовлену каву. У демонстраційних наметах від провідних брендів: : Caparol, Feidal, Karcher, Boch проводились ознайомлення та майстер-класи по нанесенню фарби, сумішей, роботі з технікою для дому, саду, городу.

Святкова ейфорія панувала до самого вечора. Апофеозом відкриття стало визначення щасливих власників подарункових сертифікатів на загальну суму 100000 гривень. Зловити свою фортуну прийшло понад тисячу людей. Ще один щасливчик того вечора повернувся додому з дарунком від Центру меблів – сучасним, стильним і зручним диваном.

За 15 років діяльності на ринку України мережа ТЦ Епіцентр демонструє любов, шану та відданість своїм покупцям. А люди відповідають взаємністю, купуючи в Епіцентрі необхідні товари для комфорту і затишку своїх будинків.

Читайте також – 

Володимир Гончаров, Епіцентр К: Покупцеві потрібно більше емоцій


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку