
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Міжнародний рітейлер одягу – LC Waikiki – відкриє свій магазин в ТРЦ «Оазис» вже до кінця зими. Фірмовий відділ буде розташований на 2-му поверсі ТРЦ і займе площу в 1250 кв. м.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Аналізуючи нинішню ситуацію з регіональними торгово-розважальними центрами, можна сміливо говорити про те, що на місці вони не стоять, а іноді навіть прагнуть конкурувати з ТРЦ в містах-мільйонниках. Здійснюється це за рахунок залучення потужних операторів світових брендів, що генерує незмінно великий потік відвідувачів в будь-яку пору року.
«Приємно усвідомлювати, що потенціал Хмельницького цікавить європейських інвесторів. Крім того, вони готові до конструктивного діалогу, щоб в кінцевому результаті, завдяки спільним зусиллям, задовольнити потреби відвідувачів в якісній продукції за досить демократичними цінами. У випадку з торгово-розважальним центром Оазис ставку зробили на LC Waikiki – виробника одягу для всієї родини зі світовим ім’ям і вже сформованим іміджем», – коментує керуючий ТРЦ Оазис Андрій Іоанно.
Також стало відомо, що керуюча компанія хмельницького ТРЦ Оазис планує цьогоріч продовжити посилення пулу орендарів, заводячи рітейлерів-лідерів своїх категорій і виключаючи слабкі ланки.
«1250 кв. м – рекордна площа для fashion-рітейлера в ТРЦ Оазис. Розуміючи та приймаючи умови LC Waikiki, як великого і затребуваного гравця ринку, ми прийняли рішення посилити tenant-mix торгово-розважального центру, об’єднавши і звільнивши місце, на якому раніше розташовувалися два магазини, в одну площу. Саме ж розташування відомого рітейлера на 2-му поверсі збільшить не тільки загальний трафік ТРЦ, а й конкретно трафік поверху, куди, згідно зі статистикою, піднімається менша кількість відвідувачів», – підсумував Сергій Морголя, менеджер з комерційної діяльності та управління ТРЦ Оазис.
З огляду на стрімке збільшення мережі магазинів LC Waikiki в Україні, яких на налічується вже 30, можна говорити про значний попит на турецькі речі та подальші перспективи розвитку компанії в нашій країні. В підтвердження стійкості бренду й нещодавнє відкриття інтернет-магазину, товари якого відвантажуються з українського складу.
Читайте також –
Найбільший Megasport відкриється в новому форматі в хмельницькому ТРЦ Оазис