Кропивницький: як працює мережа Файно Маркет у період пандемії

Кропивницький: як працює мережа Файно Маркет у період пандемії

12.02.2021 11:30
  995
rau

Минулий рік став часом випробувань для українського бізнесу. Масові скорочення, закриття ФОПів, робота в карантинному режимі. Всі повинні були вчитися працювати по-новому, особливо підприємства сфери послуг. Про те, як функціонує в період пандемії регіональна мережа супермаркетів Файно Маркет, розповіла директор департаменту з управління персоналом Тетяна Правда.

Довідково

Місцева мережа роздрібної торгівлі Файно Маркет входить у п’ятірку найбільших платників податків Кіровоградської області. В ній працює більше 1500 співробітників. Підприємство ТОВ «Вересень плюс» отримало відзнаку від міської влади як «Найкращий роботодавець року».

За 2020 рік компанією було відкрито 13 магазинів. Один з них у Черкаській області — місті Шполі. Щоденно мережу відвідує близько 70 000 людей. У щорічному конкурсі «Народний бренд» вона вже два роки поспіль отримує перше місце.

Про наболіле

З початком карантину більшість установ відправили своїх працівників на дистанційну роботу або у неоплачувану відпустку, в гірших випадках пройшли звільнення. За офіційними даними обласної служби зайнятості, кількість безробітних зросла на 40%. Таким чином, якщо на 1 січня 2020 року цей показник в області становив 15 000, то вже на 2021 рік він збільшився до 21 000. Не менш сумна ситуація й з вакансіями. Адже їх стало на 41% менше.

А ось глобальних змін у кількості працівників мережі Файно Маркет у цей час не відбулося. Звісно, офісний персонал, по можливості, працював дистанційно. А більша частина — у штатному режимі. Велика перевага у тому, що в компанії вже давно існує розвозка працівників складу, а зараз також організована і доставка співробітників магазинів по місту. Тому коли громадський транспорт не працював, у нас на одну проблему було менше. А в цілому варто зауважити, що плинність кадрів зменшилася на 18%.

Роботу продовольчих магазинів у цей час можна назвати працею на «передовій», і гарантувати безпеку їх працівників було справою номер один. Початок карантину був найтяжчим для нас. У цьому тотальному хаосі потрібно було зрозуміти, як працювати далі. Усі пам’ятають паніку, коли з аптечних поличок різко зникли маски, рукавички, антисептики. А нам в дуже короткі терміни потрібно було забезпечити працівників цими засобами захисту. Складнощі полягали не тільки у придбанні товарів у великій кількості, але й у їх якості. Пошукова операція розгорнулася серйозна: клієнтська база постачальників поповнювалася, їх профілі відстежувалися погодинно.  Але найбільше у тій ситуації нам допомогла місцева швейна фабрика «Мрія Є» — вони дуже оперативно забезпечили нас якісними масками.

Файно вітаю!

Напевно кожен покупець мережі пам’ятає цю фразу. Але чи всі знають, що саме з цього привітання починається не тільки покупка в магазині, але й робота в компанії?

У період карантину зміни відбулися й у навчанні нового персоналу. Якщо раніше «Курс новачка» починався із знайомства з історією компанії та продовжувався вивченням правил роботи з покупцями, то під час локдауну всі знання новачки отримували під час стажування. А це дещо ускладнило розуміння рівня їх підготовленості.

У перші місяці карантину було прийнято рішення трансформувати навчальний процес. На онлайн-платформі iSpring Learn вся необхідна інформація перетворюється в інтерактивні курси. Це дуже зручно, бо все знаходиться в одному додатку. Простіше стало проводити вебінари, а також тестувати на пройдений матеріал. Ще було запущено проект у віртуальній реальності, аби стажерам простіше було вчитися працювати з покупцями. Часто трапляється, що немає досвіду спілкування, людина соромиться або не має достатньо знань про асортимент магазину. Нюансів існує сотня, а цей додаток дає можливість навчитися боротися із сором’язливістю, долати заперечення покупців. Пілотна версія тренажеру зарекомендувала себе на відмінно, тому плануємо його запуск для продавців на касі.

Через карантин були відмінені й святкування щорічного Дня працівника торгівлі, новорічний корпоратив, екскурсії для дітей працівників компанії. А в березні 2020 року, коли ситуація була особливо складна, мережа відмовилася від зовнішньої реклами — на біл-бордах були соціальні заклики про заходи безпеки.

У мережі Файно Маркет впевнені, що працювати потрібно так, щоб залишити своїм дітям компанію, громаду, країну кращими, ніж вони є сьогодні. І з гідністю тримають цю марку!

Читайте також –

Великий ювілей: відкрився 100-й магазин керуючої компанії мережі Файно Маркет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку