Андрій Худо, !Fest: Потрібно постійно шукати щось нове, що можна запропонувати ринку Співзасновник холдингу ! Fest та ресторанної мережі Local (Криївка, П’яна вишня, реберні, Гасова Лямпа та інші) про те, як... Новини компанійПерсоналії 16 лютого 2021 2477
Андрій Галенко, мережа Всі Двері: Про штатного психолога, двері за $20 000 і співпрацю з Епіцентром Власник мережі салонів Всі Двері про те, як стати лідером досить вузького сегменту ринку і створити згуртовану команду,... Історії компанійНовини 16 лютого 2021 3538
Нове життя ТРЦ Cherkasy Mall: час оновити камені (+презентація) Як відбувається оновлення торгово-розважального центру на місці колишнього заводу Хімволокно, в чому особливість його... Новини партнерівНовини ТРЦ 15 лютого 2021 10634
Топ-менеджери АТБ і фонду Таблеточки: Завдяки чому ми зібрали 10 млн грн під час акції “Мене це стосується. А тебе?” Акція компанії АТБ-Маркет, Всеукраїнського благодійного фонду АТБ і благодійного фонду Таблеточки в листопаді... ДосвідНовини 15 лютого 2021 1750
Як п’ять футбольних полів: стільки торгових площ Synergy Construction здала в експлуатацію в 2020 році Середня площа приміщень в кожному з 30-ти реалізованих проектів, зроблених «під ключ», становить близько 1000 кв. м. Цей... Великі проектиНовини партнерів 15 лютого 2021 4614
Реклама тижня: АТБ, Золотий Вік, Givenchy, Олег Вінник і Настя Каменських Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 14 лютого 2021 8074
Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж Напередодні Дня всіх закоханих Сільпо за допомогою бордів висловило почуття до METRO, АТБ, Novus, Великої Кишені та інших... Історія вихідного дняМаркетинг 13 лютого 2021 14530
Токсична екологія: невдалі кейси екомаркетингу, які призвели до скандалу і втрати репутації Будь-який бізнес в погоні за прибутком прагне відповідати інформаційним трендам, не збільшуючи витрати. Бренди пишуть... Історія вихідного дняКонфлікти 13 лютого 2021 4467
LC Waikiki відкриє флагманський триповерховий магазин у Києві, а також запустить два нових суббренди Загальна площа нового флагманського магазину, який буде розташований за адресою, вул. Хрещатик, 50, складе 1200 кв. м.... Нові форматиНовини 12 лютого 2021 5023
Кейс Vizard: коли криза не заважає підкорювати світові ринки Ми живемо у такий час, коли дуже складно зберегти стабільність позиції власникам бізнесу, а тим паче динамічно... ДосвідНовини 12 лютого 2021 1660
Дослідження Euromonitor International: топ-5 цифрових споживчих тенденцій в 2021 році Новий цифровий баланс, індивідуальний шлях покупок, віртуальність як новий мейнстрім, прямі трансляції як стимул... E-commerceАналітика 12 лютого 2021 2900
Катерина Огуряєва, Сільпо: Вийти за хлібом, а потрапити на виставу – як і навіщо ми дивуємо гостей наших магазинів Маркетинг-директор Сільпо розповіла, навіщо вони проводять вистави з професійними артистами в своїх... МаркетингНові формати 11 лютого 2021 6832