Актуально

Ольга Момчилович, мережа ЛотОК: Наявність власного виробництва дозволяє забезпечити маркети майже усім необхідним

Ольга Момчилович, мережа ЛотОК: Наявність власного виробництва дозволяє забезпечити маркети майже усім необхідним

Директор з маркетингу мережі маркетів ЛотОК Ольга Момчилович про роботу мережі під час війни, втрати, логістичні...
time icon   
  2436
Прямі поставки: продаж іноземних товарів без українського маркування допомагає швидко задовольняти попит у воєнний час

Прямі поставки: продаж іноземних товарів без українського маркування допомагає швидко задовольняти попит у воєнний час

Прямий імпорт українські рітейлери освоїли давно, а в часи воєнного стану, аби уникнути дефіциту деяких товарів, влада...
time icon   
  3654
Виробник обладнання для рітейлу MARKQUEN: Ми не полишали наш офіс з перших днів війни та намагаємся пристосуватися до нових реалій

Виробник обладнання для рітейлу MARKQUEN: Ми не полишали наш офіс з перших днів війни та намагаємся пристосуватися до нових реалій

Реалізація та розвиток є надзвичайно важливими для підтримки економіки у цей складний для України час. І саме тому,...
time icon   
  1482
Вікторія Луценко, Ашан Україна: Європейські та українська команди Ашан працюють разом, щоб покрити потреби України

Вікторія Луценко, Ашан Україна: Європейські та українська команди Ашан працюють разом, щоб покрити потреби України

СЕО Ашан Україна Вікторія Луценко про те, як Ашан України працює під час війни, як вирішує наявні проблеми з...
time icon   
  4735