Олена Вдовиченко, Metro Україна: Наша мета – досягти 45% долі продажів наших ВТМ Генеральний директор Metro Україна про стратегію компанії під час війни, клієнтів, очікування від власних торгових марок... ДосвідНовини партнерів 23 грудня 2022 17263
Мережа Територія мінімальних цін долучилася до благодійного NFT-проекту і запустила лінійку патріотичного одягу Маркетинг-директор компанії Наталія Хомік розповіла про особливості та суть проекту, як буде реалізована ініціатива,... Новини партнерівПерсоналії 23 грудня 2022 1824
Юлія Кузьменко, мережа аптек АНЦ: Ми вдячні кожному, хто зараз продовжує працювати Директор HR-департаменту аптечного холдингу АНЦ про ситуацію з персоналом, адаптацію роботи аптек, нові дозволи МОЗ, а... HRНовини партнерів 23 грудня 2022 3804
600 000 продуктів: підсумки гуманітарної програми L’Oréal Україна З початку російського вторгнення та війни в Україні компанія L’Oréal спрямувала всі зусилля на забезпечення українців... Війна з РосієюНовини компаній 23 грудня 2022 2567
Бізнес просить уряд зафіксувати ставку інтерчейндж і не підвищувати плату за еквайринг Асоціація рітейлерів України підтримує заклик. Публікуємо повний лист відкритого звернення українського бізнесу до... RAU GRДержава 22 грудня 2022 5561
Що таке рітейл-медіа і як воно допомагає зростати e-commerce В останні роки надшвидкий розвиток технологій у поєднанні з пандемією дали непрогнозовано стрімкий ривок... E-commerceДосвід 22 грудня 2022 4797
Сергій Козолуп, Cleaning Pro Group: В цілому ринок клінінгу в Україні зменшився з початком війни на 60-70% Засновник та CEO компанії з комплексного обслуговування об’єктів нерухомості про те, як війна змінила ринок facility management... ДосвідНовини партнерів 22 грудня 2022 3249
Олена Комарянська, мережа аптек D.S.: Франчайзинг у часи турбулентності – надійний тил для підприємців Мережа аптек D.S. розвиває напрямок франчайзингу з 2016 року. Така співпраця є вигідною як для компанії-франчайзера, так і... ДосвідНовини партнерів 22 грудня 2022 2453
Після війни ринок комерційної нерухомості значно зміниться – аналітика UTG Вторгнення агресора в Україну заморозило ринок нерухомості у більшості українських міст. Багато об’єктів комерційної... АналітикаНовини 22 грудня 2022 2906
Вижити й перемогти: як змінилася купівельна поведінка українців під час війни – дослідження RAU і NielsenIQ RAU у партнерстві з аналітичною компанією NielsenIQ представили спецпроект: дослідження про основні тренди рітейлу 2022 року.... RAU AnalyticsАналітика 21 грудня 2022 9775
Топ-10 українських продуктових мереж за кількістю магазинів і темпам відкриттів Хто з FMCG-операторів українського рітейлу попри війну відкривав найбільше магазинів і як змінилися позиції у першій... АналітикаНовини партнерів 20 грудня 2022 6964
Актуальні вакансії в рітейлі (20 грудня) Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації рітейлерів України. АТБ Методолог із захисту... НовиниРезюме та вакансії 20 грудня 2022 2713