Ролики тижня: Vodafone, Сільпо, McDonald’s Ukraine, Cher’17 та “Місія 077” від Київстар та БФ Повернись живим

Ролики тижня: Vodafone, Сільпо, McDonald’s Ukraine, Cher’17 та “Місія 077” від Київстар та БФ Повернись живим

Сьогодні
  271
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Vodafone

Співпраця українських брендів із зірками не припиняється, а “Пінаколада” залишається головним хітом колаборацій цього року. Після партнерств Віталія Козловського з ПУМБ, Rikky Hype, Сільпо, Mr. Scrubber та Аврора, мобільний оператор Vodafone також створив рекламний ролик зі співаком.

Ця кампанія є продовженням минулого партнерства бренду з Павлом Зібровим і присвячена просуванню контрактних тарифів.

Якщо Павло Зібров укладав контракт із футбольним клубом, то Віталій Козловський підписує угоду з боксерським промоутером. Замість очікуваного виходу на ринг, Козловський танцює під “Пінаколаду”, майстерно ухиляючись від ударів суперника.

Ключовий наратив Vodafone незмінний: контракт для співака — відверто вигідний, тоді як його вигода для клубу залишається риторичним питанням.

Кампанія з Козловським є яскравим прикладом того, як бренд успішно грає за правилами попкультури, не втрачаючи при цьому бізнес-цілей. Vodafone перетворює зіркові колаборації на вірусні історії, які одночасно розважають аудиторію та стимулюють продажі.

Сільпо

Мережа Сільпо разом із креатором Olehofren створили гумористичний ролик про переваги роботи водієм доставки Loko. Здається, переваг достатньо – посвідчення водія не потрібне, транспортний засіб видає компанія, роботи багато, ще доставляти треба “радість та приємні речі”. На таку роботу погоджуються навіть “круті ковбої”.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Сільпо (@silpoua)

McDonald’s Ukraine

McDonald’s Ukraine зня короткий промо ролик, щоб повідомити своїм клієнтам, що у меню їхніх закладів повернулись сирні бургери, які багатьом подобались. 

У ролику дівчина помічає рекламу про повернення сирних бургерів у McDonald’s Ukraine і це миттєво підіймає їй настрій: вона помічає який гарний осінній день довкола, посміхається перехожим і поспішає, пританцьовуючи, у заклад за своєю улюбленою стравою.

Cher’17

Інста-шоу “Енциклопедія дорослих дівчат”, яке створила креативна агенція Drama Queen для бренду Cher’17 стало одним із найвірусніших цього року. На сторінках бренду інста-шоу зібрало понад 4,5 млн переглядів, більше ніж 4000 коментарів, понад 25 000 поширень та 125 000 вподобань після публікації останньої серії. 

Це інста-шоу створене у форматі експлейнеру, що підіймає складні теми, які турбують і дратують сучасних дівчат. Воно складається з центрального ролика-маніфесту та трьох епізодів, що порушують тригерні питання: хто платить на побаченні, коли вже пізно народжувати, та чи є життя після 30-ти. 

Теми розділів обрані не випадково: команда провела “реаліті-чек”, щоб визначити, що насправді хвилює дівчат і викликає суспільні дискусії. До участі у відео залучені не актори, а реальні експерти, яких спеціально шукали для підсилення основних меседжів. Наприклад, лікарка-репродуктол Анастасія навіть допомагала команді коригувати сценарій, щоб зробити його максимально точним і коректним. 

Такий формат провокує роздуми про місце стереотипів та гендерних ролей у повсякденному житті. Кампейн отримав велику кількість поширень та допоміг бренду охопити нову аудиторію. 

У “Енциклопедії дорослих дівчат” знялися співзасновниця Cher’17 Таня Парфільєва, співачка та блогерка Даша Майорова, телеведуча Діва Монро, головний редактор Forbes Україна Борис Давиденко, психотерапевт Віталій Ключник, косметологиня Олена Некрашевич та лікарка-репродуктолог Анастасія Городецька.

Режисеркою кампейну стала Дарія Дрожденко, оператором – Влад Дорофеєв. Музику написав Дмитро Циганенко, а за продакшн відповідала команда tv lab. 

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от CHER’17 (@cher17.ua)

“Місія 077” від Київстар та БФ Повернись живим

На тлі зростаючої складності закриття благодійних зборів, бренди шукають креативні та неординарні шляхи для залучення донорів, підвищуючи стандарти комунікації.

Цього разу компанія Київстар спільно з фондом “Повернись живим” ініціювали збір коштів на забезпечення військових зв’язком під назвою “Місія 077”. Сама назва, що відсилає до кодів Джеймса Бонда (007), визначила жанр рекламної кампанії — шпигунський екшн.

У ролику з’являються відомі “агенти”: співачка Наталя Могилевська, стендап-комік та волонтер Василь Байдак та актор Григорій Бакланов.

Дія розгортається за класичними канонами бондіани: загадковий кейс, напруга та місія, яку необхідно розкрити, що підтримує інтригу навколо того, що знаходиться всередині.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Офіційна сторінка Київстар (@kyivstar.official)

Використовуючи знайомі коди шпигунських фільмів, інтригу та легкий гумор, Київстар та “Повернись живим” створили історію, яка стимулює глядачів не лише зануритися в сюжет, але й долучитися до реальних дій.

Цей кейс демонструє, як креатив виступає мостом між брендом і благодійністю, перетворюючись на ефективний інструмент, що рятує життя. Варто зазначити, що шпигунський жанр вже ставав натхненням для благодійних кампаній: минулого року схожий формат використала Маша Єфросиніна.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку