Deeployalty інтегрувала картку лояльності Varus у Sense SuperApp: бонуси автоматично, покупки без зайвих кроків

Deeployalty інтегрувала картку лояльності Varus у Sense SuperApp: бонуси автоматично, покупки без зайвих кроків

Сьогодні
  248
Оксана Дудка

Тепер клієнти Varus можуть забути про пластикові картки лояльності чи пошук номера телефону на касі. За допомогою платформи Deeploylty, Sense Bank інтегрував картку лояльності Varus у свій застосунок Sense SuperApp, де все працює максимально просто: картка завжди під рукою у смартфоні, а бонуси нараховуються автоматично під час оплати платіжною карткою Sense Bank в будь-якому магазині мережі Varus.

«Ми прагнемо, щоб покупки у Varus були максимально зручними для наших гостей. Інтеграція картки лояльності у Sense SuperApp — це ще один крок до того, щоб бонуси нараховувались автоматично, без додаткових дій з боку клієнта. Фактично, смартфон замінює пластикову картку, і вся програма лояльності завжди поруч. Для нас важливо поєднувати технології та простоту, адже саме це створює справді сучасний сервіс», — коментує директорка з маркетингу мережі Varus Анна Луганська.

«Для нас важливо, щоб цифрові сервіси виходили за межі класичного банкінгу та ставали частиною повсякденного життя клієнта. Інтеграція картки лояльності Varus у Sense SuperApp – це приклад того, як технології роблять покупки простішими, а взаємодію з банком і ритейлом – більш зручною. Ми формуємо новий, значно коротший та зрозуміліший клієнтський шлях, коли всі потрібні сервіси зібрані у смартфоні. Sense Bank і надалі буде розвивати екосистему, що поєднує фінанси з повсякденними потребами клієнтів», — додає членкиня Правління, директорка блоків ІТ, роздрібного та платіжного бізнесу та диджиталізації Sense Bank Інна Тютюн.

Інтеграцію реалізувала платформа Deeployalty, яка об’єднує банки та ритейлерів у єдину цифрову інфраструктуру. Рішення працює нативно: картка лояльності Varus зберігається й використовується прямо у банківському застосунку Sense SuperApp, без додаткових реєстрацій, логінів чи SMS.

«Наше завдання — зробити так, щоб банк і ритейл говорили з клієнтом однією мовою. Тому картки лояльності Varus та бонуси інтегровані в банківський застосунок Sense SuperApp — просто, автоматично та завжди під рукою», — підкреслює співзасновник та CTO Deeployalty Максим Попов.

Varus, Sense Bank та Deeployalty спільно створили рішення, яке поєднує зручність, інновації та турботу про клієнта. Інтеграція картки лояльності Varus у Sense SuperApp з автоматичним нарахуванням бонусів — це крок уперед для всієї індустрії, де покупки стають простішими, а цифрові сервіси — ближчими до людей.

Довідка. Deeployalty українсько-естонський стартап, який допомагає банкам і ритейлерам будувати персоналізовану взаємодію з клієнтом. Серед продуктів: цифрові чеки, кешбеки, мультиканальні програми лояльності, інфраструктура зворотного зв’язку та е-ритейл-інтеграції. Серед партнерів — Sense Bank, KFC, Glovo, Globus Bank, Varus та інші.

Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією Омега. Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 116 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок Varus.ua.

Sense Bank — державний банк, що посідає провідні позиції у всіх сегментах банківського ринку України та є однією з найбільш стійких і надійних фінансових установ країни.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку