
ТРЦ Respublika Park розширює простір для оренди та запускає нові соціальні ініціативи


Мережа мультимаркетів Аврора відзвітувала про підсумки І кварталу 2025 року. За цей період було відкрито 71 магазин, а виторг компанії склав 10,6 млрд грн.
За результатами роботи з січня по березень 2025 року Аврора сплатила 2,1 млрд грн податків і зборів, зокрема 210,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) до місцевих бюджетів громад. Найбільша сума надійшла від компанії до бюджету Полтавської громади – 42,9 млн грн, де мережа посіла перше місце в рейтингу топ-платників ПДФО за результатами 1 кварталу.
Із загальної суми сплачених податків 594,9 млн грн склали митні платежі, 657,6 млн грн – ПДВ із реалізації, 240,9 млн грн – єдиний соціальний внесок, 329,6 млн грн – податок на прибуток, 58,6 млн грн – військовий збір.
Нагадаємо, що за результатами діяльності 2024 року мережа Аврора сплатила 6,4 млрд грн податків.
«Ми розуміємо свою відповідальність перед країною, тому продовжуємо працювати, розвивати бізнес і сумлінно сплачувати податки. Кожна гривня сьогодні важлива — для економіки, для людей, для перемоги. Нам важливо бути корисними та робити свій внесок у спільну справу,” – зазначає Тарас Панасенко, СЕО та співвласник мережі Аврора.
![]() |
![]() |
Також мережа Аврора регулярно долучається до багатьох соціальних ініціатив та волонтерських зборів. Загальна сума благодійних внесків за І квартал 2025 року склала 71,6 млн грн. Серед найбільших: реабілітація військових у Superhumans – 12 млн грн, підтримка фонду «Повернись живим» – 7 млн грн та ГО «Землячки» – 1,3 млн грн.
Окремо варто відзначити старт грантової програми “Траєкторія 2” для підтримки професійного розвитку ветеранів після військової служби, яку мережа реалізує вже другий рік поспіль спільно з “Дія.Бізнес”. За результатами навчання підприємці зможуть залучити фінансування для розвитку власної справи: 44 учасники з категорії «Початківець у бізнесі» отримають по 200 000 грн, а 20 учасників з категорії «Досвідчений підприємець» — по 400 000 грн на реалізацію своїх ідей. Додатково два бізнес-проєкти з онлайн-лекторію залучать по 100 000 грн на розвиток бізнесу.
Аврора продовжує стратегічний курс з підтримки малого та середнього бізнесу в Україні. У бізнес-моделі компанії пріоритет надається українським виробникам. Наразі близько 50% товарів в асортименті мережі — це продукція українського виробництва. Мережа співпрацює з постачальниками з різних регіонів України. За кількістю лідирують: Київська (27%), Дніпропетровська (18%), Полтавська (15%) та Харківська (13%) області. Розширення мережі на європейський ринок створило нові можливості для локальних виробників, а саме збільшення продажів та аудиторії. У такий спосіб Аврора також популяризує українську продукцію на ринку Румунії.
То ж для мережі мультимаркетів Аврора ключовими напрямами залишаються допомога малому та середньому бізнесу, розширення мережі та створення нових робочих місць, підтримка Сил оборони України, соціально-культурні проєкти, а також розвиток програм реабілітації для військових.
Довідка. Аврора – українська група компаній з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 600 магазинів на території України та 40 магазинів у Румунії.